Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Жуковські В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Жуковські В. 
Призначення майбутнього маркетолога, його доручення та ефективність в туристичній діяльності ринкової економіки [Електронний ресурс] / В. Жуковські // Молодь і ринок. - 2014. - № 1. - С. 104-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_1_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 228.461 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Жуковські В. 
Класифікація сфери послуг в маркетинговій діяльності [Електронний ресурс] / В. Жуковські // Молодь і ринок. - 2014. - № 3. - С. 157-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_3_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 284.032 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Жуковські В. 
Маркетингові рішення у роздрібній торгівлі та ринкова торгівля на основі маркетингу [Електронний ресурс] / В. Жуковські // Молодь і ринок. - 2014. - № 6. - С. 141-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_6_31
Досліджено актуальні аспекти маркетологіі в контексті термінологічної розробленості базових концептів: роздрібна торгівля, ринок, кредит, маркектинг. Зроблено спробу класифікації форми роздрібної торгівлі: за місцем виконання торгівлі, методами обслуговування, правом власності на товар, що продається, а також формою розрахунків. Виокремлено стандартні процедури масових торгів. Доведено, що роздрібна торгівля – це один із видів торгівлі, спрямований на продаж товарів або надання послуг кінцевим споживачам для власного, сімейного або домашнього використання. Згруповано роздрібні торгові підприємства з урахуванням широти та насиченості товарним асортиментом.Исследованы актуальные аспекты маркетологии в контексте терминологической разработанности базовых концептов: розничная торговля, рынок, кредит, маркектинг. Сделана попытка классификации формы розничной торговли по следующим признакам: по месту ведения торговли, по методам обслуживания, по праву собственности на продаваемый товар, по форме расчетов. Выделены стандартные процедуры массовых торгов. Обосновано, что розничная торговля - один из видов торговли, направленный на продажу товаров или предоставление услуг конечным потребителям для собственного, семейного или домашнего использования. Сгруппированы розничные торговые предприятия с учетом широты и насыщенности товарным ассортиментом.The article analysis the actual problem of educative teaching, training and development of marketers in trade in eucational Institutions of Ukraine and Poland at the modern conditions of market economy, where there is a competition in the labor market.
Попередній перегляд:   Завантажити - 265.108 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Жуковські В. 
Управління сферою послуг підприємств роздрібної торгівлі в сучасних умовах [Електронний ресурс] / В. Жуковські // Молодь і ринок. - 2014. - № 2. - С. 140-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_2_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 241.337 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Жуковські В. 
Професійна підготовка майбутніх маркетологів в роздрібній торгівлі сфери послуг [Електронний ресурс] / В. Жуковські // Молодь і ринок. - 2014. - № 5. - С. 134-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_5_31
Досліджено проблему едукації навчання, виховання і розвитку маркетологів у сфері торгівлі у навчальних закладах України та Польщі. Розглянуто едукацію за умов ринкової економіки та конкуренції на ринку праці. Відзначено правила для успіху маркетолога в роздрібній торгівлі: закупівля великої кількості товарів, забезпечення перевезення товарів від виробника до споживача, освоєння ринків, зберігання товарів на складах, проведення реклами. Проаналізовано вибір стратегії торгівлі сфери послуг. Підкреслено, що вдосконалення системи безперервної освіти із використанням новітніх педагогічних технологій пов’язано зі встановленням державних стандартів, створенням гнучкої системи підготовки майбутніх маркетологів до діяльності у сфері послуг торгівлі. Исследована проблема едукации обучения, воспитания и развития маркетологов в сфере торговли в учебных заведениях Украины и Польши. Рассмотрена едукация в условиях рыночной экономики и конкуренции на рынке труда. Отмечены правила для успеха маркетолога в розничной торговле: закупка большого количества товаров, обеспечение перевозки товаров от производителя к потребителю, освоение рынков, хранение товаров на складах, проведение рекламы. Проанализирован выбор стратегии торговли сферы услуг. Подчеркнуто, что совершенствование системы непрерывного образования с использованием новейших педагогических технологий связано с установлением государственных стандартов, созданием гибкой системы подготовки будущих маркетологов к деятельности в сфере услуг торговли.The problem of edukatsii training and development marketers trade in educational institutions of Ukraine and Poland. Edukatsiyu considered in a market economy and competition in the labor market. Noted the rules for success in marketing in retail: buying large quantities of goods, provision of transportation of goods from producer to consumer, market development, storage of goods in warehouses, carrying advertising. Analyzed the choice of strategy trading services. Stressed that the improvement of the system of continuing education using the latest educational technologies related to the establishment of national standards, the creation of a flexible system for training future marketing activities in services trade.
Попередній перегляд:   Завантажити - 247.8 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Жуковські В. 
Комерційні відносини підприємств роздрібної торгівлі в сучасних умовах [Електронний ресурс] / В. Жуковські // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 131-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_7_31
Викладено організаційні аспекти дослідження актуальної проблеми едукації навчання, виховання майбутніх маркетологів у сфері роздрібної торгівлі в навчальних закладах Польщі та України. Наведено вимоги до організації підприємств роздрібної торгівлі: закупівля великої кількості товарів у виробників з метою їх реалізації, забезпечення перевезення товарів від виробника до споживача; зберігання товарів на складах; освоєння ринків; регулювання виробництва товарів; проведення реклами та надання інформації споживачам; отримання бажаних результатів від втілення відзначених напрямків діяльності. Розроблено стратегічні напрями розвитку сфери послуг, зокрема: місце розташування магазину торгівлі, потреба в товарах, встановлення конкуренції, визначення величини підприємства. Графічно зображено орієнтовну структуру магазинів середньої величини, які мають однотипні підрозділи. Изложены организационные аспекты исследования актуальной проблемы эдукации и воспитания будущих маркетологов в сфере розничной торговли в учебных заведениях Польши и Украины. Приведены требования к организации предприятий розничной торговли, в чстности: закупка большого количества товаров у производителей с целью ее реализации, обеспечение перевозки товаров от производителя к потребителю; хранение товаров на складах; освоение рынков; регулирование производства товаров; проведение рекламы и предоставление информации потребителям; получение прогнозируемых результатов от осуществления отмеченных направлений деятельности. Разработаны стратегические направления развития сферы услуг, в частности: место расположения магазина торговли, потребность в товарах, установление конкуренции, определение величины предприятия. Графически изображена ориентировочная структура магазинов средней величины, имеющих однотипные подразделения.The article investigates the actual problem of educative teaching, training and development of marketers in the retail trade at education institutions of Ukraine and Poland at the modern conditions of market economy, where there is a competition in the labor market.
Попередній перегляд:   Завантажити - 423.377 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Жуковські В. 
Педагогічна модель формування професійних компетентностей майбутніх маркетологів сфери послуг в галузі торгівлі [Електронний ресурс] / В. Жуковські // Молодь і ринок. - 2014. - № 9. - С. 129-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_9_29
Досліджено актуальну проблему едукації навчання, виховання і розвитку маркетологів у сфері торгівлі у навчальних закладах України та Польщі за сучасних умов ринкової економіки, де діє конкуренція на ринку праці. Розглянуто вимоги до звітності для визнання торгівлі міжнародною. Обгрунтовано необхідність формування вміння маркетолога розпізнавати міжнародну товарну номенклатуру товарів та вміти здійснювати пошук потрібної товарної позиції. Підкреслено, що в основі класифікації товарів у міжнародній торгівлі використовують стандартну міжнародну торгівельну класифікацію ООН. Исследована актуальная проблема едукации обучения, воспитания и развития маркетологов в сфере торговли в учебных заведениях Украины и Польши в современных условиях рыночной экономики, где действует конкуренция на рынке труда. Рассмотрены требования к отчетности для признания торговли международной. Обоснована необходимость формирования умения маркетолога распознавать международную товарную номенклатуру товаров и уметь осуществлять поиск нужной товарной позиции. Подчеркнуто, что в основе классификации товаров в международной торговле используют стандартную международную торговую классификацию ООН. The article investigates the actual problem of educative education, training and development of marketers in the field of trade in educational institutions of Ukraine and Poland in modern conditions of market economy where there is competition in the labor market.
Попередній перегляд:   Завантажити - 432.34 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Жуковські В. 
Напрями формування професійної підготовки маркетологів сфери послуг роздрібної та оптової торгівлі в міжнародних відносинах [Електронний ресурс] / В. Жуковські // Молодь і ринок. - 2014. - № 10. - С. 138-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_10_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 309.099 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Жуковські В. 
Експериментальний процес ефективного формування професійних компетентностей майбутніх маркетологів в галузі оптової та роздрібної торгівлі [Електронний ресурс] / В. Жуковські // Молодь і ринок. - 2014. - № 8. - С. 153-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_8_34
Досліджено актуальну проблему едукації навчання, виховання і розвитку маркетологів у сфері послуг оптової та роздрібної торгівлі у навчальних закладах України та Польщі. За сучасних умов ринкової економіки, де діє конкуренція на ринку праці. Виявлено недоліки і стереотипи, які знижують ефективність формування професійної підготовки майбутніх маркетологів до діяльності у сфері послуг оптової та роздрібної торгівлі. Исследована актуальная проблема эдукации обучения, воспитания и развития маркетологов в сфере услуг оптовой и розничной торговли в учебных заведениях Украины и Польши в современных условиях рыночной экономики, где действует конкуренция на рынке труда. Рассмотрены недостатки и стереотипы, снижающие эффективность формирования профессиональной подготовки будущих маркетологов к деятельности в сфере услуг оптовой и розничной торговли.This article investigates the topical problems of educative education, training and development of marketers in service of wholesale and retail trade at the education Institutions of Ukraine and Poland at the modern conditions of market economy where there is a competition at the labor market.
Попередній перегляд:   Завантажити - 276.878 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Жуковські В. 
Місце і роль оптової торгівлі на основі маркетингу [Електронний ресурс] / В. Жуковські // Молодь і ринок. - 2014. - № 4. - С. 133-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_4_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 228.703 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського